Często zadawane pytania

1. Ile mam czasu na odstąpienie od umowy zakupu?

Od umowy zakupu można odstąpić bez podania przyczyny, w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty doręczenia zamówienia. W przypadku odbioru osobistego zamówienia, termin ten biegnie od dnia jego odbioru w sklepie. Więcej informacji TUTAJ


2. Jak mogę skorzystać z prawa odstąpienia od umowy?

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy należy nas o tym poinformować w formie oświadczenia, złożonego w wybranej formie:
przy pomocy formularza dostępnego TUTAJ lub
za pomocą jakiegokolwiek innego jednoznacznego oświadczenia zawierającego informację o decyzji o odstąpieniu od umowy.


3. Gdzie wysłać oświadczenie?

Oświadczenie należy wysłać na adres sklep@sprint-rowery.pl lub drogą pocztową na adres do korespondencji: Ledea Sp. z o.o. ul. Ciesielska 2, 15-542 Białystok.


4. Kto ponosi koszt przesyłki zwrotnej?

Bezpośredni koszt zwrotu towaru ponosi klient.


5. Ile mam czasu na odesłanie towaru?

Termin nadania przesyłki zwrotnej wynosi maksymalnie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpiono od umowy zakupu.


6. Jak mam przygotować przesyłkę zwrotną?

Towar prosimy odesłać w stanie niezmienionym, w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu.W tym celu prosimy o staranne pakowanie zwracanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu, najlepiej w twardy kartonik, a nie kopertę bąbelkową.
Do przesyłki prosimy dołączyć:
wypełniony formularz zwrotu otrzymany wraz z zamówionym towarem (formularz można także pobrać TUTAJ),
paragon zakupu lub fakturę.
Zwracany towar należy odesłać na adres:
Ledea Sp. z o.o.
ul. Ciesielska 2
15-542 Białystok
Ważne: Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Oznacza to, że w przypadku, gdy otrzymamy przesyłkę, za którą będziemy musieli zapłacić przy odbiorze paczki – nie zostanie ona przez nas podjęta i wróci do Państwa jako zwrot.


7. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy i w jakiej formie?

Należność za odesłany do nas towar zwrócimy niezwłocznie po otrzymaniu paczki zwrotnej, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.
Możliwe formy zwrotu należności:
przelew na konto – w tym przypadku, w formularzu zwrotu należy podać numeru konta, na który ma zostać przekazana należność,
zwrot przekazem pocztowym - w tym przypadku, w formularzu zwrotu prosimy o podanie adresu, na który mamy przekazać należność. Czas oczekiwania na dostarczenie gotówki w przypadku przekazu pocztowego wynosi około 5 dni roboczych od momentu jego nadania.
W przypadku rezygnacji z całości zamówienia, zwrotowi podlega całkowita wartość produktów wraz z kosztami wysyłki paczki do klienta. Z tym, że jeżeli klient wybrał w zamówieniu inny niż najtańszy możliwy sposób dostawy, zwrotowi podlega koszt przesyłki równy kosztowi najtańszej dostępnej formy dostawy.


8. Czy w związku z odstąpieniem od umowy ponoszę jakieś dodatkowe koszty?

Klient ma prawo odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny oraz bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów innych niż przewidziane przez przepisy prawa. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w inny sposób, niż było to konieczne do sprawdzenia zgodności produktu z zamówieniem.


9. Jak mogę dokonać wymiany towaru na inny?

Aby dokonać wymiany towaru na inny należy: 
zwrócić produkt - prosimy odesłać produkt opierając się na zasadach zwrotu opisanych w dziale "Odstąpienie od umowy" – my zwrócimy Państwu należność. 
zamówić nowy produkt - na nowe produkty prosimy złożyć oddzielne zamówienie i opłacić je łącznie z kosztami transportu – niezależnie od odesłanego towaru. 
udać się do jednego z punktów sprzedażowych i tam dokonać wymiany po dopełnieniu wszelkich formalności


10. W jakim terminie moja reklamacja zostanie rozpatrzona?

Ledea Sp z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.


11. Kto ponosi koszty wysyłki w przypadku reklamacji?

Koszt wysyłki, którą poniosą Państwo wysyłając do nas przesyłkę reklamacyjną, zostanie zwrócony po otrzymaniu paczki. Prosimy także pamiętać, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.


12. Masz dodatkowe pytania?

Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.00. Zadzwoń:
tel. kom. 534 200 411
tel. kom. 537 503 403
lub napisz: e-mail: info@ledea.pl
Opłaty wg stawek operatora